استراتژی های بازار فارکس

استراتژی های بازار فارکس

راهکارهایی برای موفقیت در بازار فارکس
استراتژی های بازار فارکس

استراتژی های بازار فارکس

راهکارهایی برای موفقیت در بازار فارکس

راز های موفقیت در فارکس چیست؟

راز های موفقیت در فارکس چیست؟

  • فارکس یک کار است، نه یک سرگرمی

کسی که تجارت و بازار فارکس را مانند یک بازی می ‌بیند، این بازار برای آن ‌ها جذاب و شگفت ‌انگیز است. زمانی که آن ‌ها معامله می ‌کنند، گویی با تلفن خود بازی می ‌کنند.

آن‌ ها معتاد به تجارت هستند، مانند کسی که معتاد به بازی باشد، مثلا اعتیاد به بازی فوتبال، یا اعتیاد به مواد مخدر.

من می ‌دانم که هیجان انگیز است.. میدانم که می توانید٬ میلیون ها دلار با یه کلیک به دست آورید. می ‌دانم که این عالی است و بهترین فرصت برای ثروتمند شدن مثل وارن بوفت و یا آدم های دیگر است.

اما این یک کسب‌ و کار است. یک بازی نیست.

با آن مثل یک کسب و کار رفتار کنید.

برای مثال، زمانی که می ‌خواهید یک کسب ‌و کار را آغاز کنید و یک شرکت را ثبت کنید، چگونه رفتار می کنید؟

این برای شما سرگرمی و بازی نیست، خیلی جدی است.

شما هدفی را برای این تعیین می کنید، برنامه‌ریزی می کنید، یک استراتژی تعیین می کنید، برخی از تهدید و فرصت‌ها را مشخص کنید. شما هر روز، ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته را برای اهداف خود تلاش می‌ کنید. شما سعی می ‌کنید بیشتر یاد بگیرید، ساعت ۶ صبح بیدار می ‌شوید و در ساعت ۱۲ شب می خوابید.

اما وقتی در مورد تجارت موفق در فارکس فکر می ‌کنیم، می‌ خواهیم یک شبه به یک میلیون دلار برسیم. بدون هیچ گونه تلاشی، هیچ گونه یادگیری، هیچ هدفی، هیچ برنامه ای، هیچ چشم‌اندازی و هیچ تجربه ‌ای.

پس با آن مثل یک کسب ‌و کار رفتار کنید. برای موفقیت در تجارت فارکس، ما فقط کاری را می ‌کنیم که برای موفقیت در سایر مشاغل و یا دیگر جنبه ‌های زندگی انجام می‌ دهیم.

 

  • یک معامله گر موفق باشید، فقط یک هدف مشخص کنید

وقتی می خواهید مسافرت کنید. شما مسیر خودتان را تعیین می کنید.

یا زمانی که می ‌خواهید یک راه را آغاز کنید، هدف را مشخص می ‌کنید.

این طور نیست؟

بله، شکی نیست، انکار ناپذیر است.. باید هدفی برای رسیدن به آن داشته باشید٬ اگر هدفی نداشته باشید، چطور می توانید راه خود را باز کنید؟ چطور می توانید٬ راه خودتان را تشخیص دهید، چون مسیرتان را نمی شناسید.

برای این که معامله گر موفقی شوید، هدف خود را مشخص کنید. پس به شما می گویم، چطور می‌توانید به هدفتان برسید؟

می خواهید٬ یه روزه به یک میلیون دلار برسید؟

بسیار خب٬ لطفا به من یک زمان بدهید.

تجارت موفق در فارکس

برای مثال، در دفترچه یادداشتتان٬ می نویسید که

اهداف من در تجارت فارکس:  من ۲ میلیون دلار درآمد ماهیانه در بازار فارکس دارم.

واقعا شگفت‌انگیز است. ۲ میلیون دلار درآمد ماهیانه.

اما کی؟

امروز؟ فردا؟ هفته آینده؟ ماه آینده؟ سال آینده یا 5 سال دیگر؟

چه زمانی می ‌خواهید معامله گر موفقی باشید؟

برای مثال هدف من این است که یک معامله گر موفق فارکس با ۲ میلیون دلار درآمد ماهیانه در ژانویه سال ۲۰۲۲ شوم.

این بیشتر منطقی است چون شما زمانی برای موفق شدن دارید.

بسیار خب، ما هدف خودمان را مشخص کردیم، این مهم‌ترین چیزی است که باید انجام دهیم.

اما هدف به اندازه کافی نیست، چرا؟

برای اینکه شما برنامه‌ ای برای رسیدن به اهداف خود دارید.

حالا شما این مسیر را می‌دانید. اما باید یک راه را مشخص کنید

پیدا کردن راهی برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق.

 

  • برای موفقیت در معامله فارکس برنامه داشته باشید

تمام موفقیت ‌ها دلیلی دارند، تمام افراد موفق دارای برخی عادت ها، برخی باور ها و برخی اعتقادات هستند.

لطفا یک ورزش ‌کار را تصور کنید. او هر روز تمرین می ‌کند، صبح از خواب بیدار می ‌شود و روی خودش کار می ‌کند، چون یک هدف دارد، یک رویا دارد، و او به یک برنامه نیاز دارد.

مثل این، ما باید یک برنامه تدوین کنیم، هر روز بیشتر و بیشتر سعی و تلاش کنیم. مانند بهترین معامله گران و تاجران موفق در سراسر دنیا.

خب، اما شما در این باره فکر کردید که چطور؟ چطور می‌توانم روزها و ماه‌ها را برای تبدیل شدن به بهترین معامله گر و تاجر و کسب درآمد کلان برنامه‌ریزی کنم؟

به این فکر کنید که چطور می شود؟

من به شما می گویم.

  1. ما به عنوان یک تاجر و معامله گر٬ باید مثل یک متخصص رفتار کنیم. لطفا به من بگویید که چه طور روز خود را به عنوان یک معامله گر حرفه ای فارکس شروع می‌کنید؟

“کار شما این نیست که تجارت کنید و پول به دست آورید، شما تنها بهترین فرصت برای تجارت کردن را پیدا می ‌کنید و پول خودش می‌ آید”.

سپس، به عنوان یک معامله گر مسئولیت اصلی شما پیدا کردن بهترین فرصت برای معامله برای موفقیت در بازار فارکس است.

هدف

برای مثال٬ من ساعت ۷ به وقت گرینویچ پس از صبحانه از خواب بیدار می ‌شوم

  • من روند بازارها را دیروز بررسی کردم، برای مثال اگر بخواهم طلا بخرم، آن را بررسی می ‌کنم و طرحی برای آینده آن و کاری که باید برای این تجارت انجام دهم را ابداع می ‌کنم….

به عبارت دیگر، من برنامه خود را دوباره سازماندهی می کنم.

  • بعد از اولین قدم، یک کتاب یا یک مقاله درباره بازار، اقتصاد، تحلیل و غیره می خوانم. چون به من کمک می ‌کند که بهتر باشم.
  • چیز های زیادی هست که ما نمی ‌شناسیم. ما نمی ‌توانیم بازار را به خوبی بشناسیم و پیش‌بینی کنیم. اما ما می ‌توانیم خودمان را بشناسیم و برای تمام سناریو هایی که بازار ها انجام می‌ دهند٬ آماده باشیم.

موفقیت = آماده بودن + فرصت

در فارکس و سایر بازار های مالی، بازرگانان موفق بسیاری بودند که آماده بودند و فرصت را دیدند.

چون بازار های درحال ظهور فرصت ‌های زیادی دارند، اما ما باید برای آن ‌ها آماده باشیم!

  • گام سوم که من دارم٬ تجزیه و تحلیل است، کار من تجزیه و تحلیل داده‌ های تمام شرکت ‌ها و اقتصاد ها است.

من نمودار ها، گرایش ‌ها، شاخص‌ های اقتصادی، سیاست‌ های مالی، نرخ بهره و هر چیزی که در مورد آن فکر می ‌کنید را بررسی می ‌کنم.

چرا؟

چون شغلم این است. وظیفم این است. اگر من داده‌ ها را تجزیه و تحلیل نکنم و فقط مثل یک قمارباز حرف بزنم، احتمال موفقیت من چقدر است؟ آیا ممکن است که موفق شوم؟

واضح است که نه.

برنامه داشته باشید

وارن بافت، بهترین سرمایه ‌گذاری است که شما می ‌توانید پیدا کنید، گزارش ‌های مالی و اظهار نامه ‌های مالی همه شرکت های آمریکایی و خارجی را هر روز برای یافتن بهترین فرصت برای تجارت و سرمایه‌ گذاری بررسی کنید.

این وظیفه ماست. لازم است.

  • برای پیشرفت خود٬ برای یادگیری خود برنامه ریزی کنید.

برای تبدیل شدن به بهترین و موفق ‌ترین تاجر فارکسی که تا به حال بوده است. باید برای یادگیری خود یک برنامه داشته باشید.

برای مثال، شما باید تحلیل فنی، تحلیل بنیادی، مدیریت ریسک، اقتصاد و … را یاد بگیرید.

پس شما باید هر روز این کار را بکنید٬ بدون اینکه توقف کنید.

من هر روز این کار را انجام می‌ دهم، اطلاعات را تحلیل می ‌کنم، اخبار را چک می کنم، بیانیه ‌های درآمد را مطالعه می‌کنم، بهترین ها را پیدا می ‌کنم، چیز جدیدی یاد می ‌گیرم و اکنون یک معامله گر موفق در فارکس هستم.

  • برای موفقیت در فارکس خودتان را تربیت کنید.

همانطور که در عبارت آخر به شما گفتم، یادگیری نقطه کلیدی برای تبدیل شدن به بهترین معامله گر در تجارت فارکس است.

یادگیری را متوقف نکنید.

فارکس و دیگر بازار های مالی انعطاف پذیر هستند، هیچ قاعده و فرمول ثابتی برای موفقیت وجود ندارد.

ما نمی ‌توانیم دقیقا بازار را پیش‌بینی کنیم، اما

موفق ‌ترین تجار و معامله گران در فارکس٬ چگونه سرمایه گذاری و تجارت می کنند؟

آن ‌ها دانش خود را بهبود می ‌بخشند، تحلیل می ‌کنند، احساسات خود را کنترل می ‌کنند، احتمال ضرر را کاهش می ‌دهند.

هیچ قانون ثابتی وجود ندارد، اما ما باید قوانین متغیر را بدانیم.

به عنوان مثال، در تحلیل بنیادی ما نمی‌ توانیم دقیقا بازار را پیش ‌بینی کنیم، اما می ‌توانیم حسی در مورد آینده داشته باشیم. ما باید داده‌ ها را مقایسه کنیم و دانش خود را بهبود بخشیم.

این بهترین راه برای یک معامله گر موفق فارکس است.

خودتان را تربیت کنید

.

  • تخمین و ذهنیت خود را واقعی کنید.

به عنوان آخرین قواعد برای تجارت موفق، لطفا برآورد های خود را انجام دهید.

این به چه معنا است؟

زمانی که برخی افراد وارد بازار فارکس می ‌شوند، فکر می ‌کنند که می ‌توانند هر روز یک میلیون دلار دریافت کنند، بدون اینکه پولی پرداخت کنند.

بله، در بازار فارکس می‌ توانید این کار را انجام دهید، می ‌توانید پول بدست آورید، می ‌توانید ثروتمند شوید، می ‌توانید به رویا های خود برسید.

می‌دانم، این واقعیت است. این یک راه است. این بهترین و راحت ‌ترین راه است.

اما٬ چطور؟

” تاجران و معامله گران عزیز، شما می‌ توانید ثروتمند شوید، اما اگر این کار را نکنید، پول خود را از دست می ‌دهید.”

بگذارید یک مثال معروف بزنم

چطور می ‌توانید یک فیل را بخورید؟

لقمه به لقمه

بله لقمه به لقمه٬ اما من تعجب می کنم که برخی افراد آن را در زندگی خود درک نمی کنند.

همان طور که گفتم با بازار مثل یک کسب و کار رفتار کنید٬ نه یک مکان برای شرط بندی کردن.

عجیب است که برخی افراد می ‌خواهند حساب خود را در عرض یک ماه دو برابر کنند.

برای مثال ۱۰۰۰ دلار دارید و می ‌خواهید آن را دو برابر کنید و در عرض یک ماه ۱۰۰۰ دلار بگیرید. مقدار آن ۱۰۰۰ دلار است و درصد آن ۱۰۰ درصد است.

اما لطفا وضعیتی را تصور کنید که در حساب تجاریتان٬ ۱ میلیون دلار دارید، آیا می‌ خواهید آن را در عرض یک ماه دو برابر کنید؟

1 میلیون دلار و ۱۰۰ % از میزان سپرده شما

تجارت موفق در فارکس

و اگر تعادل شما یک میلیارد دلار باشد، آیا می ‌توانید آن را در عرض یک ماه دو برابر کنید؟

۱ میلیارد دلار و ۱۰۰ % از میزان سپرده شما

مهم نیست، اما اگه پولت را از دست بدی چی؟

1000 دلار٬ 1 میلیون دلار٬ 1 میلیارد دلار

شما می ‌خواهید در عرض یک ماه ۱۰۰ درصد درآمد داشته باشید، اما آیا می ‌توانید تمام پولتان را از دست بدهید؟

این یک بازی است، ۱۰۰ درصد٬ ۱۰۰ درصد است. این بستگی به پول شما ندارد، پس لطفا برآوردهای خودتان را انجام دهید.

” وقتی می‌ خواهم با پولم کار کنم، فکر می ‌کنم این مال من نیست، سعی می‌ کنم احتمال از دست دادن را به حداقل برسانم. من سعی می‌ کنم مثل یک مدیر دارایی رفتار کنم.”

برای مشتری من خوب است که سالانه ۴۰ درصد از مبلغ سپرده شان را دریافت می ‌کند.

پس٬ لطفا بزرگتر فکر کنید.

اگر ۱۰۰۰ دلار دارید، به یک میلیون دلار فکر کنید و یک برنامه برای آن ابداع کنید

اگر شما بتوانید از تراز خود٬ ۲ % سود به صورت ماهیانه به دست آورید، با تاثیر ترکیبی٬ شما می ‌توانید بعد از ۵ سال یک میلیاردر شوید.

اما اگر ۱۰۰ درصد از تراز خود را به دست آورید و در ماه آینده آن را از دست بدهید، فقط خودتان را متوقف کرده اید.

بنابراین لطفا به طور مداوم معامله کنید و تبدیل به یک تاجر میلیونر شوید.


با ثبت نام از لینک روبر و معامله 10 لاتی 50 دلار هدیه ببرید،علاوه بر این شما از 30% بونوس رایگان فقط برای اولین واریز برخوردار خواهید شد.فقط از لینک روبرو این قابلیت وجود دارد.

www.fxtm.com

با ثبت نام از لینک روبرو علاوه بر بونوس شما 1000 امتیاز کسب میکنید که میتوانید به دلار تبدیل کنید.

www.alpariforex.org




چرا از کیف پول پرفکت مانی استفاده کنیم؟

مزیت داشتن حساب پرفکت مانی

·         داشتن حسابی با ذخیره (دلار،یورو،طلا،بیت کوین) با قابلیت تبدیل به هم

·         موارد قابل استفاده پرفکت مانی:

1- فروشگاه ها(AliExpress)                 2-معاملات فارکس(FXTM)

3-دور زدن تحریم های اعمال شده امریکا بر بعضی کشورها

·         قابل انتقال به کیف پولهای ویزاکارت،مسترکارت،وب مانی،پی پل

اسکریل کارت و.... و برعکس از طریق سایت

 (                   www.bestchange.com        )

·         4% سود سالیانه

·           BANK WIRE(SWIFT)       &برداشت نقدی    &     ایجاد صرافی خرید و فروش ارز

·         داشتن حسابی مخفی با امنیت بالا در سوییس با نام خودتان

 

 

ثبت نام از لینک   www.perfectmoney.is

بهترین سایت تبدیل ارزهای دیجیتال(کوین ها) و فیات در دنیا mwww.bestchange.co

بهترین سایت خرید و فروش ارزها با ریال

https://exhadi.org/ و https://www.excoino.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد